24 d’oct. 2013

1r va al dentista


El passat dilluns dia 21 d’octubre, els nens i nenes de 1r van anar a fer una revisió al dentista i per saber de què anava tot això i els hi hem fet una entrevista a un nen i a una nena de 1r A. Aquestes són les entrevistes que vam fer a en Martí Erra i a la Sara Drissi:

Martí
 -  Què et va semblar?
Em va agradar, perquè feia molt que no hi anava.
 - Què us van mirar?
Em van mirar les dents, i jo les tenia tortes.
-Tenies por a l’entrar?
No, jo no tenia por.
- Anàveu entrant un per un a la sala?
Sí.
- Quan vau tardar a fer tota la revisió de tots els nens i nenes?
Vam marxar a les 10 del matí i vam tornar a les 11, i vam anar al pati amb els grans.
- Què et van mirar?
M’ho van mirar tot.
- Hi vau anar tots els 1r junts?
Si.
- Quant un estava dintre la sala els de fora què fèieu?
Llegíem contes que teníem allà.

Sara:
-Què et va agradar?
Em va agradar perquè vaig llegir llibres .
- Què us  van mirar?
Ens van mirar les dents.
- Tenies por a l’entrar?
  No.
- Anàveu entrant per un a la sala? 
Entràvem dos i un s’esperava i a l’altre la li miraven les dents.
- Quan vau tardar a fer la revisió de tots?
No ho sé.
- I vau anar els 1r junts?
Sí.
- Quan un estava a dintre, els altres què fèieu?
Llegíem uns llibres que havien portat les mestres de l’escola.




Alumnes de 1r A tornant del dentista ben contents. 

Carlota Escribano
Berta Riera
Laia Saborit

2 comentaris: